Izvor: Internet
Kada su biciklu dodali motor s unutrašnjim izgaranjem nastao je motorkotač. Učinio je to 1885. njemački inženjer Daimler, ugradivši u drveni okvir bicikla benzinski motor sa zračnim hlađenjem.
Konstruirali su ga Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach, stabilnost je održavao preko dva pomoćna kotača kao dječiji bicikl zbog iznimne težine i nestabilnosti no nije ni bio zamišljen kao produkcijsko prijevozno sredstvo već jeftina konstrukcija za daljnje testove motora s unutarnjim izgaranjem, koji je trebao pogoniti automobil, kojeg će Daimler konstrukcijski završiti sljedeće godine.
Premda je i ranije bilo pokušaja patentiranja dvokolica parnim strojem, tek je ovaj projekt zaživio i inspirirao serijsku proizvodnju motocikala, prvo u Njemačkoj, a ubrzo potom i u drugim zemljama diljem svijeta.
Zasigurno pradjed svih mopeda i motorkotača je Petroleum Reitwagen, kojeg su Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach osmislili u Bad Cannstattu, i patentirali prije 138 godina točnije, 29. kolovoza 1885.