Od klasičnog do najsuvremenijeg: Audijev NSU Prinz 4 ponovno rođen kao električno vozilo visokih performansi s E-Tron tehnologijom

Audijevi pripravnici dali su poznatom klasičnom automobilu elektrificiranu preobrazbu. Mladi tim stručnjaka je “probudio” usnuli NSU Prinz 4 iz 1971. godine opremivši ga Audi e-tron EV tehnologijom.

Audi je postavio izazov pred svoje pripravnike da restauriraju klasični automobil s potpuno električnim pogonom u čast 150. obljetnice NSU tvornice u Neckarsulmu. Krajem 2020. godine tvornica Audi u Neckarsulm-u započela je s proizvodnjom nekoliko najprodavanijih modela tvrtke Audi kao što su e-tron GT quattro.

Audi se je unazad nekoliko godina pripremao za napredak električnih automobila te razvio svoju tehnologiju u modelima AI i 3D kako bi poboljšao učinkovitost i proizvodnju visokonaponskih baterija.

“Htjeli smo napraviti automobil koji je brz i koji je izgleda cool,” kazao je Dean Scheuffler, mladi inženjer, kako bi obilježili obljetnicu negdašnjeg brenda koji je danas u vlasništvu VW grupacije. NSU Prinz 4 bio je idealan primjer jer je u potpunosti zaboravljen. NSU Prinz 4 EV, također poznat kao Audi “EP4”, predstavljen je ovaj tjedan na Audi Family Dayu.

“E” označava električni pogon, dok “P4” odaje priznanje i prisječanje na kultni projekat iz povijesti tvrtke NSU s modelom Prinz 4, klasičnom automobilu koji se je u Neckarsulmu proizvodio od 1961. do 1963. godine prošlog stoljeća. Obnovljeni električni automobil predstavili su mladi inženjeri iz područja strojarstva, mehatronike, konstrukcije, dizajna i proizvodnje vozila.

Mehaničari su radili na pogonskom sklopu, bateriji i ovjesu dok su stručnjaci za karoseriju i dizajn radili na šasiji i izgledu automobila. EV, pokreće električni motor od 240 konjskih snaga (176 kW) iz Audijeva e-trona iz 2020. godine. Modernizirani agregat Prinza osam je puta snažniji od originalnog dvocilindričnog benzinskog motora koji je imao svega 30 KS.

Osim toga, baterija iz Audija Q7 TFSI e-quattro plug-in hibrida ugrađena je ispod prednjeg poklopca automobila, u kojem je orginalno bio smješten spremnik za gorivo. EV kroz otvoreni otvor za dovod zraka na donjem braniku, a toplina izlazi kroz otvor na haubi.

Preobrazba NSU Prinza 4 EV zahtijevala je značajne izmjene šasije u odnosu na orginalni prvotni dizajn. Njegova platforma temelji se na Audiju A1, uključujući kočnice i ovijes.

Tim je ugradio redizajniranu (i znatno proširenu) karoseriju s pojačanim branicima. Cynthia Huster, mlada dizajnerica ikazala je: “Oko je putnik! Htjeli smo da performanse EP4 budu vidljive iz svakog kuta.” Unutrašnjost je svedena na minimalne zahtjeve, a sve ostale površine obojene su u crno, kako je to uobičajeno u sportskim automobilima.

Instrumenti i zasloni prikazuju se na jednom panelu.

Uprava Audija cijeni NSU automobile koji su ispisali povijest i razvoj ove tvrtke.

“Sa svojim šarmom i električnim pogonom, EP4 otvra nova poglavlja za nadolazeća potpuno električna vremena u nastavku priče Audijevih mladih stručnjaka i lokacije u Neckarsulmu.”

Vezane novosti